رَفْرَفْه‌ی حُروفْ

سلام.

دارم از کنج زندان انفرادی براتون می‌نویسم.

چرا اینترنت دارم؟ قضیه‌اش طولانیه. نه وقت دارم توضیح بدم نه حوصله! 

اومدم یه سؤال سخت بپرسم. 

تنها چیزایی که الان دور و برم هست، یه موش مرده‌اس، یه ظرف غذای خالی، یه دونه گچ سفید و یه جفت دمپایی. بهترین راه خودکشی با استفاده از این وسیله‌ها که به ذهنتون می‌رسه رو برام بنویسید. 

یه راه خلاقانه و خفن بنویسید که دهنم باز بمونه‌ها!

ببینم چند نفر دارن توی این مملکت حیف می‌شن. =))

علامت سؤال

پیتزا رو چیکار کردی؟!

دادمش به اون موش خدا بیامرز. پاک یادم رفته بود که توش مرگ موش ریختم! 
راستی عکس پروفایلت خیلی زشته!

واقعا؟؟

آره، واقعاً.

گچ سفید و موش رو بخور، دمپاییارو بپوش چون لیز خوردن باش اسونتره، اگه بعد از اون زنده موندی پات به ظرف لیز بده و بیفت. احتمالا ضربه مغزی شی

ای کاش به جای ظرف یه میز بود

موش رو چجوری بخورم؟! نیم‌پخت یا برشته؟ =)
همین ظرفم باید برم خدارو شکر کنم که هست.

ابتدا با دمپایی موش رو به کوبیده تبدیل کرده سپس از گچ به عنوان ادویه استفاده بشه و در نهایت نوش جان. مرحله آخر رقص تابوت با دمپاییه

راستش من گیاه‌خوارم! :d

برای مرگ که دیگه نباید پخت گرما میکروب ها و سم رو تضعیف میکنه.

مختصر و مفید و علمی. قانع شدم.

نظرت راجع به "خودکشی نکردن" چیه؟

_غیرخلاقانه ترین جواب ممکن.

خودم خودکشی نکنم، حکمم اعدامه. در هر صورت می‌میرم.
 ترجیح می‌دم مرگم به دست خودم باشه! :d
_نه اتفاقاً. خودکشی نکردن و تن دادن به این شرایط، خودش یه جور خلاقیته.

احتمالا ظرف‌های زندان از جنس ملامین باشند. اگه شیشه‌ای، چینی یا چیزی مثل این‌ها باشند، چه بهتر. ولی در هر صورت، بزن بشکن، تیزترین تکه رو بردار و رگ دستت رو باهاش بزن. احتمالا اگه ملامینه باشند، باید فرو کنی. درد زیادی متحمل می‌شی، اما اگه تونستی خودت رو بکشی، از دردهای بیشتری رها می‌شی. خلاصه ارزشش رو داره. تمومش کن.

ملامینه.
آره. دردش زیاده ولی ارزشش رو داره.

من بودم انقد با همون دمپایی میزدمت که جان به جان آفرین تسلیم کنی با این پست هات!😒😁

یه مدت ازت بی‌خبر بودم؛
می‌بینم که دست بزن هم پیدا کردی!

اینترنت که هست، ظرف و دمپایی رو بذار توی دیوار واسه فروش، به جا گرفتن پول هم از خریدار خواهش کن (مؤدبانه) بیاد شرت رو کم کنه.

کسی حاضره در عوض گرفتن یه جفت دمپایی کپک زده و یه ظرف غذای درب و داغون آدم بکشه؟ 
ولی اینم راه خلاقانه‌ای بود.

اگه توی آگهی بنویسی دمپاییا مال ونگوگ و ظرف غذا هم مال نیچه بوده، به قول خودت براش آدم که هیچ، حیوون هم می‌کشند. 

 

قانع شدم.
برم یکم گِل و خاک بریزم روشون تا قدیمی‌تر به نظر برسن و کسی شک نکنه.